Perşembe, Ekim 11

internet, en gerektiği zamanda hiçbir sayfa açmayarak sabrımı deneyince sonunda uzman görüşü cianın da tavsiyesiyle ttneti aradım. bir takım kapama açma göster verme işlemlerinden sonra, biz sizi arıycaz didem hanım dediler, peki dedim. aradılar.
konuşma şöyle başladı

- sorununuz hala devam ediyor mu?

karşımdakinin kadın mı erkek mi olduğundan emin olamamak ilk zihnimde beliren, sorunumun ne olduğuysa ikinci. bir sürü sorunum hala devam ediyor, sen seç ben anlatayım.

- pardon?

ben hızlı konuşurum, ve benden daha hızlı konuşan insanlar genelde ürkütücü olmaya başlayan bir yere denk gelir.

ve işte yeni talimatlar. computer literate biriyim, ama karşımdaki insan o kadar hızlı bir şekilde emirleri sıralıyor ki.

- başlat, ayarlar, ip, dns.
- peki
- çalıştır.

windows türkçesini anlamaktan geçtim karşımdakini takip edemiyorum ki.

- siz bana problemi söyleyin ben yaparım.

yaptım.

Hiç yorum yok: