Pazartesi, Mart 31

yeni başlayanlar için romantizm

romantizm inanılmaz sıkıcı olduğundan heralde (romantik şiiri alıp romana vurmak, kenny g duyunca kulaklarımdan kan gelmesini istiyorum da diyebilirim) eğlenceli bir hale gelince seviyorum. evet.
neyse bugün sliding doors u uzun zamandır ihmal ettiğimi fark edip izledim. sonra da sevdiğim romkom high fidelityden esinlenip bir liste yapmak istedim, yapıyorum. i.e. yarın eleştiri sunumum var nereye kadar kaçabilirim, deneyip görelim.
1- 4 weddings and a funeral
2- pride and prejudice - bbc version
3- pretty woman
4- high fidelity
5- when harry met sally
6- bridget jones' diary
7- as good as it gets
8- groundhog day
buraya kadar kaçabiliyormuşum.

2 yorum:

yaqari dedi ki...

romantik olmak mümkün mü?

* ancak iki kişinin yaşadığı şey dışarıdan bakıldığında romantik olabilir, bazı romanlar bunun için yazılıyor.

* romantik olmakla romantizmi anlatmak farklı şeylerdir.

* bir film romantik olabilir ama izleyici romantik olamaz, çünkü izleyici tek kişidir.

* tek kişi romantik olamaz.

* tek kişi romantikse inanılmaz sıkıcı biridir.

* romantizmi sıkıcı bulan bir kişi romantik olabilir ya da olmayabilir.

* romantik komedileri izleyip sıkıcı bulmayan bir kişi romantik olabilir, ama inanılmaz sıkıcı biri de olabilir.

* romantik filmleri çok romantik bulmak inanılmaz sıkıcıdır.

* romantik kelimesinin sık kullanımı anlam kaybına yolaçabilir.

* çok sıkıldım.

d dedi ki...

bu yorumunu inanılmaz sıkıcı ve fevkalede romantik buldum.