Salı, Ocak 8

telefon



















telefon sesi nasıl bir sestir? bana hep sesimin yataktaymışım gibi geldiği söylenir. insanı en iyi kendi kendine yabancılaştıran şey kendi sesidir, olamadığın her şey o sesin içindedir. telefonla konuşurken sesin eko yapıyorsa, kendinle konuşmanın dayanılmaz acısını hissedersin, yani ötekinin seni duyma biçimini.


beni arayacağını söyledi. 10 gibi. bunu duş üzerine yemekle sindirdim, heyecanla beklemek yerine unuttum saatin 10a gelişini, hem saat ne kadar 10du onu da bilmiyorum, yo hayır cep telefonunun güzelliği, tam olarak bilebiliyorum: 21.51, söylenişi müzikli. 7dakika43saniye, ideal konuşma süresi.

"less is more" ne demekmiş, yeni öğreniyorum.

2 yorum:

yaqari dedi ki...

- Alo?
- Beni dinleyin. Kocanızı kaçırdık, yarın akşama kadar 2 milyon Lira hazırlayacaksınız. Polise haber verirseniz kocanızı bir daha canlı olarak göremezsiniz.
- Hallo???

d dedi ki...

-didem benimle eğlenmiyorsun değil mi?
-yo, seninle eğlendiğim için seninle konuşuyorum.
-ama, anladın işte, eğlenmiyorsun di mi?
-sen eğlenmediğin sürece.