Pazartesi, Nisan 9

pastanede çalışmak istiyorum






pms, daha açık söylemek gerekirse; bana zaman verin kanamak üzereyim sendromu, bütün hormonların alçakça yerinden hoplaması, ve bende yarattığı tek sancısı dayanılmaz bir tatlı yeme ihtiyacı. hiç segregasyon yapmam ne olursa yerim, tatlı yemek için bahane mi bütün bunlar bilemiyorum tabii, ama hansel ve gretel den biri olsam da biri beni tatlıyla beslese, ağzımızda seçebileceğimiz default bir tat olsa (işte üzerinde çalışılması gereken bir proje), şu an tarçınlı helvetia muhallebisini seçerdim, ki tarçın ayrı bir konudur, ayrı bir saplantımdır, patolojik biri olduğum çocukken de belliymiş, benden 6 ay küçük kuzenimi, henüz 6 yaş civarındayken almam gereken bir ilaç diyip kaşıkla tarçın yiyerek kandırırdım, o da kanardı. kanamaktan kanmaya geldik.
biri beni kandırsın, tatlı yiyelim tatlı konuşalım.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

kandiramiyacagim kadar zeki, aldatmak istemiyecegim kadar kiymetli

Adsız dedi ki...

fon sarkisini unuttum "istiyorum"dan cikan: senden cocugum olsun istiyorum.mp3

Adsız dedi ki...

kendimi kontrol edemiyorum bütün cinler tepemde ya da
bir woody allen filminde saati 100 dolardan sadece zeytinyağlı yaprak sarmasındaki tarçın detayı üzerine konuşan bir fahişe

Adsız dedi ki...

be my biatch!

d dedi ki...

bir saniye için, yalnızca bir saniye, zeytinyağlı yaprak sarmasındaki tarçın detayını konuşurken birinin bizi dinleyip ve gözetleyip buraya yazdığını sandım. sonra aklıma geldi tabii sen varsın, her zaman, bu daha olası.
di mi?

Adsız dedi ki...

her zaman var miyim suphe götürür, ben kimim süphe götürür, 3 yanlis 1 dogruyu pastaneye götürür, anonim d'yi diskoya götürür...

d dedi ki...

2 bilinmeyenli denklem,
anonime kaçmadan teker teker gelin.

Adsız dedi ki...

burda kac kisiyiz?

Adsız dedi ki...

iyi bir cay sonrasi enerjiyle: her zaman varim evet.

Adsız dedi ki...

tarcinli birseyler yapmayi ogrenmeliyim

Adsız dedi ki...

sen öğrenmeye başla, biz tarçınlı muhallebi yiyoruz.

Adsız dedi ki...

voila! c'est la vie

Adsız dedi ki...

kimin kim olduğu anlaşılmayınca herşey çok güzels