Salı, Nisan 15

ekinezya

"ekinezya - bağışıklık sistemi - iyi fikir," dedim ctesi eczanede göz damlamı alırken, son 3 gündür de içiyorum. dün akşam dilimdeki metalik tat ve yanma sinirimi yıpratmış internette "acaba bana yine ne oluyor" diye aranıyordum, neler neler buldum, b vitamini eksikliğinden demir eksikliğine oradan strese uzanan uzun bir yol. yatağa yattım uyumak üzereyken beynimdeki o bastırdığım ses "sen hasta değilsin, son 3 gündür neyi farklı yapıyorsun düşün" dedi. ekinezya. yan etkilerini şöyle alıntılamak isterim: It should tingle, slightly numb the tongue and taste metallic which is a sign that the immune tissue situated under the tongue is being stimulated (this effect is stronger in the botanical species Echinacea Angustifolia than Echinacea Purpurea). This tingling assures the user that the Echinacea has the required potency. kaliteli ekinezya kullanıcısı olmanın yan etkileri.

Hiç yorum yok: