Salı, Şubat 5

aşıksın


belirsizlik güvenli bir yerdir, ki her şey en kesin olduğunda bile belirsizdir. hayatımın en güvenli zamanlarını yaşıyor olmalıyım. bilmiyorum, soramıyorum, neden soramadığımı hiç bilemiyorum. hiç yaşamadığım bir şey yaşıyorum, bu demek değil ki müthiş, sadece değişik. adaptasyon sorunu, ki adapte olmalı mıyım, oysa o ne kadar rahat, benim taşikardim tutmuş ellerim ter içinde, kapıyı elinde bir tornavida ve kotunun altındaki o güzel çıplak ayaklarıyla açıyor. sana portakal suyu sıktım, mutfakta, biraz işim var, geliyorum. peki. az sonra bir şeyler anlatıyorum, dinlenmediğimi hissedip dinlemiyorsun ki neden konuşuyorum diyorum, içeri girdiğimden beri kurduğum cümleleri sırasıyla saymakla tehdit ediyor. biz neyiz bilmiyorum. biz bir şey olmalı mıyız bilmiyorum, ismini koymak mı gerekir her şeyin bilmiyorum, gün içinde kafamda kurduğum kurguları akşam tek bir cümleyle silebilmeni izliyorum, ben hiçbir şey yapmıyorum, sen hiçbir şey yapmıyorsun, biz sadece oluyoruz.
kendimi hiç bu kadar sağlıklı hissetmemiştim.

1 yorum:

yaqari dedi ki...

"seninle tanıştım, bana olan bu."