Cumartesi, Mayıs 28

*** Now talking in #pseudo-culture
*** Topic is 'fill in the blanks (pseudo)/ feeling the blanks'
*** Set by pseudo on Mon Mar 20 01:57:23
*** ChanServ sets mode: +o pseudo
** ChanServ sets mode: +a pseudo
slyseducer> hay
pseudo> hello
pseudo> nabtın
slyseducer> the beach'e gittim
pseudo> nasımış
pseudo> kötü
slyseducer> sonra internetacafede melihi starcraftda yendim
slyseducer> şuan burdayım
slyseducer> ölesine gittim
slyseducer> bilmiorum iyi diildi
pseudo> sıkıldım ben
slyseducer> evet
pseudo> yarın sınavım olmasın ya
pseudo> halim yok
pseudo> bişi hatırlamıorum
slyseducer> hıı çalıştın mı
slyseducer> sen naaptın
pseudo> hayır çalışmadım
pseudo> saçmaladım
slyseducer> güzel
slyseducer> boşver
slyseducer> sen yaparsın
slyseducer> diyiyim bari
slyseducer> şaşırmadım
slyseducer> uyudun
slyseducer> tvye baktın
slyseducer> yemek yedin
pseudo> eet
pseudo> boş hissediorum
slyseducer> ben antraktda crunch yedim
slyseducer> onun lirizmi içerisindeyim
slyseducer> ve ben de boşum
slyseducer> napalım didem
slyseducer> diye sorıyım mı
slyseducer> sence
slyseducer> what do you think
pseudo> sor
slyseducer Tricky-She Makes Me Wanna Die
pseudo> i don't think. that's the problem i think
pseudo> süfer cümle oldu
pseudo> iki gün kalmış pizza gibiyim
pseudo> sen düştün
pseudo> şu an hiç sölemicem bişeyi sölesem
** marquis has joined #pseudo-culture
** ChanServ sets mode: +o marquis
** ChanServ sets mode: +a marquis
marquis> söyle
marquis> dinliyorum
pseudo> yannız süper fantazi yapıodum
pseudo> sıçtın olaya
** slyseducer was kicked by marquis (git sen didem fantazi yapıcak)
marquis> taam sıçtım
pseudo> şey dicektim
pseudo> dur bi olayları geçiim
pseudo> * slyseducer Tricky-She Makes Me Wanna Die
pseudo> i don't think that's the problem i think
pseudo> süfer cümle oldu
pseudo> iki gün kalmış pizza gibiyim
pseudo> sen düştün
pseudo> şu an hiç sölemicem bişeyi sölesem
pseudo> sen okuyamıcaksın ama teorik olarak okuman gerek
pseudo> yazıcaktım
marquis> hadi heyecanlandım
marquis> ha anladım
marquis> kendi kendine konuşuodun
pseudo> eet
pseudo> ve bi an sen gelince
marquis> ama bana söylemicen bişi yok ki
pseudo> basılmış gibi hissettim
pseudo> olmayan senle konuşuodum aslında
pseudo> kendimle diil
marquis> hıı
marquis> ama zaten gerçek diildi
marquis> ama olsundu
pseudo> belki vardır
pseudo> belki yoktur
marquis> bunu bilemeyiz
pseudo> ben bilirim
pseudo> sen bilemezsin
marquis Tricky-She Makes Me Wanna Die
marquis> ben bilemem doğru
marquis> ama zaten bilmiyceksem
pseudo> ama zaten sana
pseudo> söyliyemicem bişi varsa
marquis> ve senin bu durumda bilio olman
marquis> benim için bişi farkettirmicek
pseudo> bunu sölersem
pseudo> söylemiş olurum
pseudo> ve söyleyemicem bişi olmaz
marquis> ee
marquis> söylemicen bişi kalmaz
pseudo> eet
marquis> kalmamış olması olayı daha anlamsız yapmaz
pseudo> evet ama
marquis> çünkü artık benim için durumun deişmiş olur
pseudo> ben mantığı sorguluorum
marquis> sanırım
marquis> istermiydim sorusuna cevabım hayır çünkü böle bişiyi kurmuyorum
marquis> ama söylesen bunu ilginç karşılardım ve hoşuma giderdi
pseudo> ben şu an için sordum
pseudo> ister miydin die
pseudo> daha önce isteyemezdin
pseudo> bilmedin bişi isteyemezsin
marquis> evet
marquis> onu dedim zaten bilmiyodum
pseudo> evet
marquis> şuan derken neyi kastediosun
pseudo> dediğini biliodum
marquis> bunlar konuşulduktan sonra mı
marquis> tam şuan mı
pseudo> hayır o demindi
pseudo> tam şu an ne ki
pseudo> sen onu yazdıında
marquis> hangi demin
pseudo> şu an olmıcak
marquis> e biliorum zaten geçti
pseudo> ilk sorduğum demin
marquis> sadece geçen neydi onu
marquis> örenmek istedim
marquis> hangisiydi
marquis> hıı
marquis> o ilk sorduunsa
marquis> cevabım şu
marquis> evet
marquis> ama eğer söyleseydin o an
marquis> gülmekten yere yıkılırdım sanıyorum
pseudo> neden
marquis> bilmiorum
marquis> hazır olmadıım için sanırım
pseudo> ne biliosun
pseudo> bildiin yerden sorııım
marquis> ne kadar anlamsız olabiliosun
marquis> o anlamsızlık maksimalarını seviorum
pseudo> sevmene sevindim
pseudo> ben de seviorum
marquis> saol
pseudo> komik gelio
pseudo> şu an şu şekilde şunları konuşuo olmamız
pseudo> düştün mü
pseudo> eer düştüysen
pseudo> fantazimi yapıcam
pseudo> söylemiyceim şeyi sölicem
pseudo> bunu sorarken
pseudo> beni kandırma olasılığını işe katmıorum
pseudo> sence katmalı mıyım
pseudo> icq dan gittin
pseudo> ama bilerek de yapmış olabilirsin
** slyseducer has joined #pseudo-culture
** ChanServ sets mode: +o slyseducer
** ChanServ sets mode: +a slyseducer
pseudo> ahaha
pseudo> tüh cidden
slyseducer> neyi
slyseducer> aeheaheah
slyseducer> 3 perdelik komedi
slyseducer> oynuoruz
slyseducer> pastele
slyseducer> dök incilerini çabuk
pseudo> pseudo> komik gelio
pseudo> pseudo> şu an şu şekilde şunları konuşuo olmamız
pseudo> pseudo> düştün mü
pseudo> pseudo> eer düştüysen
pseudo> pseudo> fantazimi yapıcam
pseudo> pseudo> söylemiyceim şeyi sölicem
pseudo> pseudo> bunu sorarken
pseudo> pseudo> beni kandırma olasılığını işe katmıorum
pseudo> pseudo> sence katmalı mıyım
pseudo> pseudo> icq dan gittin
pseudo> pseudo> ama bilerek de yapmış olabilirsin
slyseducer Tricky-She Makes Me Wanna Die
slyseducer> bence katmamalısın
slyseducer> ben o kadar zeki diyilim
slyseducer> en azından aksiyon bazında
slyseducer> ama şuan yalan söylüyo olabilirim
pseudo> bence yapmalısın
pseudo> ben olsam yapardım
slyseducer> aslında bu tamamen seninlen ilgili bi konu
slyseducer> senin zekan beni sınırlıyo
** marquis has quit IRC (Ping timeout)
slyseducer> benim sendeki yansımam anlamlı
slyseducer> neyi yapmalıyım
slyseducer> aksiyonda mı zeki olmalıyım
pseudo> evet
pseudo> bunun zeka ile ilgisi yok aslında
pseudo> daha çok kadın olmakla ilgili
pseudo> entrika bazında
slyseducer> evet büyük ihtimallen şuan doğruları konuşuosun
pseudo> evet
pseudo> saf olan oyuncu erkek
pseudo> kadın diil
pseudo> bunu şurdan anlayabiliriz
pseudo> tam taersini lanse edio kadın
pseudo> tersini
slyseducer> evet
slyseducer> nedenini bilmiyorum tam olarak ama
slyseducer> bu gerçek
pseudo> bu konuşma süper oldu direkt savelicem
slyseducer> evet ama bu çok fazla düz bi mantık
syseducer> erkeğin neden bu kadar yüzeysel olduğu da
slyseducer> bence ayrıca incelenmeli
slyseducer> save le sak la
slyseducer> ben çok şey örendim önceki 5 dakikada
slyseducer> aehaehaeh
slyseducer> karetsin yalan söylüorum
slyseducer> hep olasılıkları üzerinden konuştuk
slyseducer> ne örenmiş olabilirim ki
slyseducer Tricky-She Makes Me Wanna Die
slyseducer> tabi ki hiçbşi
pseudo> yo örendin
pseudo> yani benim hakkımda bişiler örendin
pseudo> sen olmayan benle konuşsan
pseudo> nabıcağımı örendin
slyseducer> düştüüm
slyseducer> dştüm
pseudo> ahaha
*** marquis has joined #pseudo-culture
*** ChanServ sets mode: +o marquis
*** ChanServ sets mode: +a marquis
pseudo> söledim
*** slyseducer was kicked by marquis (-)

Hiç yorum yok: