Pazar, Mayıs 22

garip rüyaların anlatıldıkça ve düşündükçe dağılan sisli bir havası, konuştukça azalan gizemi vardır. ben dün gece garip bir rüya gördüm. yarattığı etki uyandığımda deftere hakkında bir şeyler karalamamı sağladı.

rüyamda:

bir dağın eteğinde köy gibi bir yerde yaşıyorum, ve karşı dağın eteklerindeki köy kar kaplı. oysa bizimki günlük güneşlik. hiç tanımadığım bir takım insanlarla vakit geçirirken gözüm karşıki köye takılıyor ve takılmasıyla kartal gözüyle yer değiştirip büyüteç etkisi yaratıyor. karşıki köydeki insanlar donmuş. çünkü orası çok soğuk ve insanlar bir zamanda asılı kalmış. bunu fark edince yanımdakine şaşkınlığımı belirtir bir cümle kuruyorum o da mevsimi gelince çözüleceklerini söylüyor. büyüteç göze geri dönüyoruz ve baktığımda donduğu sırada yürüyen bir kadının kaldığı yerden yürümeye devam ettiğini, hiç bir şey fark etmediğini fark edip uyanıyorum.

Hiç yorum yok: