Çarşamba, Ağustos 25

çarşaf konusunda bir takıntım var. eğer çarşaflar yeni değişmişse ben de o gün yatmadan yıkanmış olmalıyım. aksi takdirde kendimi yatağa layık hissetmiyorum. sırf bu yüzden yorganın üstünde filan uyuduğum oluyor. bugün deniycem - kirli ben temiz çarşaf - ı. dünya tarihinde sevgilisine yıkanma diyen en azından bir kişi olmuş. kirlenmek güzel filan hem evde omo kullanıyoruz. her şey kontrol altında.
bir de şimdi şeye taktım, hepimiz çikolata filan seviyoruz kendimize göre ya. ne zaman bu muhabbet dönse özellikle kadınlar arasında nedense çikolatayı en çok ben seviyorum ay şu kadar yiyorum aman nutella kavanozunu bitiriyorum, sen ilk ne zaman nutella yediğini hatırlıyor musun ben hatırlamıyorum (evet bu cümleyi ben kurdum), gibisinden bi hava eser. o hava estiğinde ben de esmek istiyorum artık. çikolatayla güç yapılmaz. yeni tag line ım bu.
bi de bi radyoda kaçırdığınız şarkılar diye bir program yapasım var. ama yapamıycam o yüzden daha fazla uzatmadan yatağa uzanıyorum.

Hiç yorum yok: