Pazartesi, Haziran 1

diş beyazlatma

o başlığın sonunda bir de ünlem var. ben beyazlattım siz beyazlatmayın diye söylüyorum, ağrı eşiği yukarlarda seyreden biri olarak şu an kendimi hastaneye kaldırmak istiyorum. bütün dişlerim teker teker ağrıo, hani soğuk-sıcak hassasiyetinde beyne bir bıçak saplanır ya, onun sürekli olduğu bir cehennem azabı. bütün forumlara baktım herkes ne kadar sürdüğünü sormuş, bir allahın kulu da ağrısı geçince yazmamış, bu da ağrıdan intihar etmiş olduklarını gösteriyor. 1-2 gün gibi dişçi açıklamaları okuyorum, değil 1 gün 1 dakika daha dayanacak gücüm kalmadı. kafama sıçıyım. bembeyaz dişlerim var.


4 saat sonra: 2 saat önceki ağrı seviyesine dönmek için neler vermezdim.

14 saat sonra: geçirdiğim en kötü geceydi. giderek şiddetlendi sonunda ağlama krizine girdim. 2 apranax fort bana mısın demedi. dünyanın bütün uyuşturucularını getirin bana modundayken sabahın 5ine doğru artık nefes alırken bile dişim sızlıyordu. bi ara sızmışım. uyandım, çok daha iyi bir seviyede ağrı, bir daha artmasın diye bahçedeki çam ağacına adak adamaya gidiyorum.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun ne diyelim.. bunu bildiğim iyi oldu; ben de merak ederdim nasıl bir şey bu diş beyazlatma diye. heves etmeyeyim bari.

d dedi ki...

inanılmaz bi acı, sakın sakın sakın!

Adsız dedi ki...

peki, bu dişçiler hiç mi uyarmazlar insanı şöyledir böyledir diye? gerçi 9 yaşımdan beri dişçiye giderim çok az iyi dişçi tanıdım..

d dedi ki...

bana dişlerin sızlayacak dedi, beni 7 yaşımdan beri tanıyan dişçim. sızlamak nedir tam kestiremedim, 4 tane 20 daş dişi çektirmiş ve diş etlerinden 2 kere ameliyat olmuş biri olarak, amaaan sızlasın diye düşündüm. prosedür sırasında hiç ağrı yok, lazerle beyazlatıyorlar. sonra dişince şimşek çakmaya başlıyor. bir süre sonra bu sürekli bir şimşek çakmasına dönüşüyor. apranax fort almıştım bana mısın dedi, üstüne 2 kadeh viski içtim. mide kanaması geçirme tehlikesine karşı durdum. forumları okudukça moralim bozuluyor. kadınlarca yapılan yorum şu "2 çocuk doğurdum, bu kadar canım yanmadı."

Butikpartim dedi ki...

Düşünüyordum,vazgeçtim:)

d dedi ki...

mosküto, doğru karar. 24 saat sürdü acısı. ama öyle böyle değil.