Perşembe, Mayıs 3

you've been flirting again

uk, bham, sevgiliyle beraber yaşanmakta, beraber kelimesi bold yazılmış, font en büyüğünden, ayrı kalınca akıl kaybediliyor, bir gün yalnız bırakıyorum kendisini, 2 arkadaşla uzuuuunca vakit geçiriyorum, derken arıyorum napıyorsun diye, köşedeki pubda, uğrarım diyorum, pubın camından bakıyorum, beyimiz sadece kızlardan oluşan bir masada oturmuş memnuniyetle bir şeyler anlatıyor, içeri giriyorum, hayırlı işler diliyorum, burnumdan duman çıkıyor, oysa tek yaptığı flört etmek, ben etmiyor muyum sınıfta marco'yla, deli gibi ediyorum hem de.
tr, ist, sevgiliyle beraber yaşanmamakta, hatta ayrı şehirlerde ikamet edilmekte, telefonda dün gece dışardayken başına gelen bir şeyi anlatıyor bana, bir "ego tatmini" hikayesi dinliyorum, bu sefer sinirlendiğim nokta flört etmiş olması değil, bunu bana anlatıyor olması.

flört ettiğini gösterme ve söyleme.

2 yorum:

yaqari dedi ki...

flört etmenin, insanları sevme ve sevilme ihtiyacı, tutkuyu canlı tutma, tutku ihtimalini koruma, hatta tutku egzersizi yapmadır. ben flört edebileni severim, hayatla flört, tehlikeyle flört. rakıyla ve mezeyle de flört etmek şart.

d dedi ki...

flört etmek sağlıklıdır.
gece 12den sonra gizli numaradan arayıp ses dinleyen alçaktır.