Çarşamba, Ekim 13

pipo

[dün gece rüyamda seni gördüm. ben kördüm, sen de bir pipo. pipoyu içen bir kadın gördüm ama kördüm, bu mu libido?]
gelgitlerin azaldı, gitlerin çoğaldı. sabah geri geldin. bir şarkı ve rüyamı hatırladım. seni hatırladım.
put the car in reverse
and come back to me
without you this house
is a hearse without wheels
you can't work out which cringing which cringing feels worse
when i touch you like this on the place that it hurts...
yerin dolduralamaz söylemini kişiselleştirdim. anonim duyguları aşırı yorumlamadan sözün benim için ifade ettiği şey şu: senin için kalbimde açtığım kusursuz daire gittiğinde herhangi bir delik, çünkü sen o daireye hiç uymayan bir kare, içinden geçip giderken benim sana senin için ayırdığım yerin doldurulmuş olması illüzyonuyla yaşadığım sevinç ve geriye kalan ben ve delik ve dairenin tüm kusursuzluğuyla doldurulamaması.
then i whispered quite nicely quite rightly
i can make you feel good you can make me feel bad
i'll never get you back so you'll never feel sad.
delik daire boşluk yer
kendine döndü.
küçüldü.




Hiç yorum yok: